چگونه شوق و انرژی اولیه را برای درس خواندن حفظ کنیم

چگونه شوق و انرژی اولیه را برای درس خواندن حفظ کنیم

یکی از مسائلی که مشاوران ما در مشاوره تحصیلی به آن بر میخورند این است که بسیاری از داوطلبان کنکور در ابتدا با شوق و انرژی فراوان شروع به خواندن درس ها و پیش رفتن میکنند و بسیار هم خوب و جدی میخوانند اما مشکل عمده دانش آموزان چیست؟ معمولا با گذشت کمی زمان از درس خواندن سرد شده و دیگر انرژی روزهای اول را برای درس خواندن ندارند یا گاهی مشکلاتی به وجود می آید که ممکن است برنامه ریزی برای کنکور آنها را بر هم زند.

چاره چیست؟

اگر ما برای هر مشکلی که ممکن است در آینده پیش بیاید یک برنامه ریزی و راه حل داشته باشیم قطعا این مشکلات به درس خواندن ما ضربه نخواهند زد. مثلا بدانیم که اگر داشتیم درس میخواندیم و یک مهمان ناخوانده داشتیم چگونه با این مشکل دست و پنجه نرم کنیم طوری که نه به برنامه ریزی ما لطمه ای وارد شود نه به روابط دوستانه و فامیلی. همواره به یاد داشته باشید هدفی که پیش رو دارید  یعنی قبولی در کنکور تضمین آینده شماست و هیچ چیز نباید مانع دست یابی به آن شود و باید برای دستیابی به آن نهایت سعی و تلاش خود را به خرج دهید.

7 دیدگاه دربارهٔ «چگونه شوق و انرژی اولیه را برای درس خواندن حفظ کنیم»

    1. دکتر مهرآرا بهرامی

      سلام با مشاوران ما تماس بگیرید تا یک برنامه ریزی خوب و دقیق در اختیار شما قرار دهند

  1. یه بنده خدا

    سلام من دانش اموز سال سوم تجربی هستم کتابام رو تا حالا اصلا توی تابستون نخوندم میخوام از حالا شروع کنم کتابای دوم و سومم رو بخونم چه طوری شروع کنم؟
    مثلا دو روزی یه کتاب تموم کنم و بعد یه روز تست کار کنم یا نه ؟ نمیدونم کمکم کنید.

    1. دکتر مهرآرا بهرامی

      در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      021-22354282

      021-88422495

      021-88472864

  2. سلام من هم اکنون دانشجوی ترم 5رشته ی مهندسی معدن دانشگاه صنعتی همدان هستم ولی از اونجایی ک علاقه بسیار زیادی به رشته دندانپزشکی دارم و هم اکنون تصمیم گرفتم تغییر رشته بدم باید از کجا شروع کنم با تشکر

    1. دکتر مهرآرا بهرامی

      در این مورد میتونید با این شماره مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      021-22354282

      021-88422495

      021-88472864

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *